BHP w firmie i na codzienne 

Witam serdecznie na stronie poświęconej tematyce bezpieczeństwa pracy . 

Z doświadczenia wiem że szczegóły mają największe znaczenie.

Właściwie blog założyłem w innym celu. Miałem napisać serie artykułów o firmach prowadzących szkolenia BHP. Jednak po zgromadzeniu notatek zdecydowałem, że zajmę się zagadnini m w szerszym kontekście . 

Miałem okazję przeżyć kiła krytycznych sytuacji podczas wykonywania czynności związanych z zadaniami wynikającymi z moich obowiązków zawodowych, które o włos nie przerodziły się w sytuację wypadkowe. Nie licząc kilku sytuacji w których wbiłem sobie np gwoździa w stopę przez nadepnięcie na deskę z gwozdzi m. 


Author: AutoTrader

I'm working with wordpress from ages. I was starting as a blogger, right now a become to be webdeveloper and test automation enginier.

Leave a comment